Tap to unmute

PACZKI OD WIDZÓW #1 [NOWY SEZON]

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 14 sty 2022
  • NOWA GRUPA ► groups/59510...
    Wrzucam też rzeczy na Instagram ► @theunboxall
    Muzyka którą wykorzystalem w filmie:
    www.youtube.com/watch?v=hM-Uf...

Komentarze • 974

  • Zwierzasty
    Zwierzasty 4 miesięcy temu +1079

    Szczerze nie oglądałem żadnego Twojego podcastu, z przyjemnością wrócę do oglądania paczek bo to był ten kontent przynajmniej dla mnie( wiem, że w pewnym momencie przestał dawać Tobie fun, a to jednak jest najważniejsze) powodzonka życzę!

  • Czukasz
    Czukasz 4 miesięcy temu +273

    2:33 najlepszy moment pozdrawiam

  • _Cheemsy_
    _Cheemsy_ 4 miesięcy temu +326

    Z każdą kolejną minuta filmu coraz bardziej czułem że wracam do czasów dzieciństwa ♥

    • Cooperator2000
      Cooperator2000 3 miesięcy temu +2

      ja właśnie mam dziwne uczucie zmieszania bo stara formuła z tymi Ledami i estetycznym miejscem mi nie pasuje może lepiej po prostu zostawić to jako dobre wspomnienie

    • Tigerek_76
      Tigerek_76 4 miesięcy temu

      ja tez

  • Kashanka
    Kashanka 3 miesięcy temu +66

    Ej to dobre było. Spoko. 6/10

  • Pasiejek
    Pasiejek 4 miesięcy temu +215

    Ej bardzo fajny powrót, to może się udać :D
    Edit: Obejrzałem całe, czekam na więcej!

  • Despar
    Despar 4 miesięcy temu +122

    Przypomniały się od razu stare dobre czasy. Takiego kontentu brakowało! :D

  • Archiwum zbrodni
    Archiwum zbrodni 4 miesięcy temu +180

    Płacze jak oglądam xD Wrócił 😻 Zdrowia dla kota! Jak ja tęskniłam

  • Leиi
    Leиi 4 miesięcy temu +121

    Zajebisty film, mocne 11/10, a kot jak zawsze piękny :3

    • hajfaf
      hajfaf 4 miesięcy temu +2

      @vergil haha smieszne bo wiecie segz

    • vergil
      vergil 4 miesięcy temu +4

      69/10

  • fan leszna
    fan leszna 4 miesięcy temu +32

    Od tak długiego czasu pierwszy raz się bawiłem oglądając twój film :D powrót króla unboxingu

  • Taketsu
    Taketsu 4 miesięcy temu +49

    Kocham cię unbox za ten odcinek ❤

  • Masterchief
    Masterchief 4 miesięcy temu +42

    No na to czekaliśmy od paru lat!

    • vel_
      vel_ 4 miesięcy temu +2

      TAK

  • Qbike
    Qbike 4 miesięcy temu +19

    Kocham te filmy. Unbox prosze Cię NIE ZMIENIAJ SIĘ

  • Odpalony777
    Odpalony777 4 miesięcy temu +19

    I to jest ten unbox z mojego dzieciństwa

  • oliviaaa
    oliviaaa 4 miesięcy temu +19

    Oho Paweł wstawił film trzeba obejrzeć ♥️ jeeeej Miłego Oglądania!🥰
    Zajebisty film ♥️

  • Artur Machlowski
    Artur Machlowski 3 miesięcy temu +3

    Wspaniały powrót króla unboxingu :D Brakuje jeszcze tylko tego kontrowersyjnego afro na głowie i było by jak dawniej ;)

  • SzakulFirsty
    SzakulFirsty 3 miesięcy temu +5

    I to mi przypomina starego Unboxalla. Zanim jeszcze odpłynął i ocipiał, to były dobre czasy. Do tej pory szanuję za uboxing zestawu z Maca oraz deski do krojenia.

  • Xueres Xeronam
    Xueres Xeronam 4 miesięcy temu +39

    Elo, oglądałem sobie Reva, który właśnie o tobie właśnie wspomniał a tu patrze 8 sekund temu nowy odcinek XD

  • Mikołaj
    Mikołaj 3 miesięcy temu +2

    Stare dobre czasy wracają. :D
    Wincyj tego!

  • mar pl
    mar pl 3 miesięcy temu +2

    Kozak film oglądam i się śmieje xD
    Powodzenia byqu

  • Aga Bartkowiak
    Aga Bartkowiak 4 miesięcy temu +22

    Unbox dzięki zrobiłeś mi sobotę tym filmikiem, a potrzebowałam tego bo mam epilepsję ( tak serio mam i przeżyłam ten odcinek), a do tego rozstałam się z facetem XD

  • Pysiex
    Pysiex 4 miesięcy temu +21

    Nie wiem.. czułem tak trochę jak by to było na siłę kręcone. Ale może to tylko moje takie wrażenie.

  • Don RACZEQ
    Don RACZEQ 4 miesięcy temu +5

    Nareszcie tyle czekałem na dawke nostalgi ta seria to szef❤️❤️

  • Magdalena_Z
    Magdalena_Z 4 miesięcy temu +2

    Genialne, jeszcze lepsze niż te stare odcinki xDD

  • Medsonek Gaming
    Medsonek Gaming 3 miesięcy temu +2

    Dużo pracy włożone w materiał a to zawsze propsuje! Czuć ten stary feeling dawnych filmów, brawo!

  • · sho ·
    · sho · 3 miesięcy temu +3

    Wreszcie wraca stary unboxall😩❤️❤️

  • mhl
    mhl 4 miesięcy temu +7

    Płacze xDDDD to jest piękne. Więcej!! ❤

  • FILIPpo095
    FILIPpo095 4 miesięcy temu +9

    PRZEPIĘKNY MONTAŻ :D!

  • Pastuch
    Pastuch 4 miesięcy temu +4

    Szczerze nie spodziewałem się że będę się śmiał. Mam nadzieję że kontent podobny do tego jaki ujrzałem w tym filmie zagości na kanale na dłużej.

  • XXX_mociuśfortnite2013_XXX
    XXX_mociuśfortnite2013_XXX 4 miesięcy temu +6

    Kocham cię za to! Miałem dość tych realcastow

    • vel_
      vel_ 4 miesięcy temu

      +1

  • Lipton PL
    Lipton PL 4 miesięcy temu +1

    Dobrze, że wróciłeś ze starym dobrym formatem. Pozdro.

  • Kotellell
    Kotellell 4 miesięcy temu +4

    Kocham dostane Serduszko od idola na 1 odcinku Nowego Sezonu

    • Kotellell
      Kotellell 3 miesięcy temu

      DZIĘKUJĘ SZEFIE ❤

  • _AdamxX
    _AdamxX 3 miesięcy temu +1

    Zajebiscie cieszę się z powrotu :)

  • · sho ·
    · sho · 3 miesięcy temu

    Wreszcie wraca stary unboxall😩❤️❤️

  • SkatePL DIY
    SkatePL DIY 4 miesięcy temu +1

    Zrobiłeś mi dzień unbox :)

  • delta6506
    delta6506 4 miesięcy temu +8

    W końcu. Tak długo czekaliśmy na to

  • _Maarloon_ C-330
    _Maarloon_ C-330 4 miesięcy temu +2

    Nawet jak za starych czasów się zaśmiałem xD

  • Cygan
    Cygan 4 miesięcy temu +2

    Kozak 🔥 nareszcie stary content ale daj stare odcinki na kanał

  • Adi
    Adi 3 miesięcy temu

    Aż mi się łezka w oku zakręciła

  • Ananas WKW
    Ananas WKW 4 miesięcy temu

    Ulubiony PLclipr wrócił

  • Jakub Żeglarski
    Jakub Żeglarski 4 miesięcy temu +1

    Tego właśnie mi brakowało na tym kanale❤️

  • Lemonek.
    Lemonek. 4 miesięcy temu +3

    Plakalrm ze smiechu nad skarbowka xDD swietny odcinek

  • Keers
    Keers 4 miesięcy temu +2

    tęskniłem, oryginalny unboxallu...
    witam po powrocie!

  • 🍓Mamba🍓
    🍓Mamba🍓 4 miesięcy temu

    Dziękujemy za wszystko stary 🙏
    Dziękujemy za ten kontent który nam dajesz

  • mrsova100
    mrsova100 4 miesięcy temu +1

    Babciu, to jest zajebiste :)

  • Marcin Kulczycki
    Marcin Kulczycki 4 miesięcy temu +1

    Świetny odcinek mam nadzieję że wrócisz do paczek bo szczerze te podcasty nie przypadły mi do gustu tak wiem robiłeś to co lubisz i to szanuje :) daje łapkę w górę za muzyczkę z Metina pozdrawiam :)

  • Ciche Garage
    Ciche Garage 4 miesięcy temu +1

    Nareszcie! Stary dobry kontent ❤️

  • xK0sax
    xK0sax 4 miesięcy temu +3

    No w końcu czekałem tyle na ten film

  • Pieczywo 302
    Pieczywo 302 4 miesięcy temu

    No wkońcu

  • Qwerty
    Qwerty 4 miesięcy temu +1

    Jaki piękny montaż dawaj więcej!!!

  • _F1D1T4_
    _F1D1T4_ 4 miesięcy temu

    Opłacało sie czekać!! Czekam na więcej 💗

  • Sinplay PL
    Sinplay PL 4 miesięcy temu +1

    W końcu chcę mi się oglądać twoje filmy, dają uśmiecha na twarzy :P

  • Adam Ziętek
    Adam Ziętek 4 miesięcy temu

    Stare dobre czasy wracają!😀😁

  • Aret Tech Prodakszyn
    Aret Tech Prodakszyn 3 miesięcy temu

    1:07 nie no widać że stary unboxall wrócił nie moge z tego momentu XD

  • Cieplutkanutella Xxx
    Cieplutkanutella Xxx 4 miesięcy temu +1

    Zapowiada się zajebiscie

  • PrzemKson
    PrzemKson 3 miesięcy temu +1

    Ach, pamiętam jak kiedyś oglądało się to... 👍

  • Szulcu Jutuber
    Szulcu Jutuber 4 miesięcy temu +2

    eeej, super, mimo że oczywiście nie będzie starego klimatu, no wiadomo wszystko się zmienia, ale ekstra, super się ogląda

  • Mormotr aka kuba
    Mormotr aka kuba 4 miesięcy temu +1

    przypominają mi się teraz wszystkie stare odcinki ze stołem metalowym i tym świetnym montażem
    A i ostatnio wymieniałem wersje kotdroida w kocie na kotdroid 14

  • PsychØ
    PsychØ 4 miesięcy temu

    Wrócił? Wrócił nasz Unboxall i zajebiście :D

  • Trap Euphoria
    Trap Euphoria 3 miesięcy temu

    Zaśmiałem się tak nostalgicznie przy tej z urzędu skarbowego🥲

  • franiodanio
    franiodanio 4 miesięcy temu +1

    To jest coś PIĘKNEGO!!!

  • Marcel Gogoliński
    Marcel Gogoliński 4 miesięcy temu

    Ale fajnie widzieć, że paczki wróciły 🙂
    Edit: Jestem ciekaw czy gadżety z Chin i crashtesty też powrócą

  • Toksen
    Toksen 4 miesięcy temu +2

    Warto było czekać! :D

  • Adam Orpel
    Adam Orpel 4 miesięcy temu

    Stary z mlekiem wrócił❤️❤️❤️

  • kuba
    kuba 4 miesięcy temu +1

    To jest to ten montaż i kontent 10 na 10 oby tak dalej

  • Adrian Drozdowicz
    Adrian Drozdowicz 4 miesięcy temu

    Tak jest!!! Powrócił :) Miło znowu pooglądać

  • Chaikryo
    Chaikryo 4 miesięcy temu +1

    No to czekamy na więcej :D

  • F1Fi
    F1Fi 4 miesięcy temu +1

    to nie jest stary dobry unboxall
    to jest nowy super unbox

  • Emil 225
    Emil 225 3 miesięcy temu

    ZAJEBISTE 🤣😂 wkońcu film na starym stylu!!!!

  • Artoks
    Artoks 3 miesięcy temu

    podcasty tez spoko byly, ale to jest kozackie

  • early ya`
    early ya` 4 miesięcy temu

    Czuć stary vibe! Tak trzymaj!

  • Osadniczek 120
    Osadniczek 120 4 miesięcy temu +20

    2:15 popłakałem się 😂😂😂😂

  • ItzVes
    ItzVes 4 miesięcy temu

    Paczuszki wróciły 🔥

  • Oskar Kondrat
    Oskar Kondrat 3 miesięcy temu

    Bardzo dobrze, że wróciłeś w takiej formie. Myślę że nikt nie ma nic przeciwko

  • patrykra__
    patrykra__ 4 miesięcy temu

    Jak ja kocha twoje odcinki
    Poziom zawsze zajebisy
    💪🏼♥️

  • Lubię grać w gry
    Lubię grać w gry 4 miesięcy temu

    Oglądałrm maksymalnie 5 podcastów i na dodatek nie całych teraz z wielką przyjemnością będę oglądać unboxingi

  • Mateusz Bednarek
    Mateusz Bednarek 4 miesięcy temu

    Piękne stare czasy ❤️❤️

  • OPTiMUS
    OPTiMUS 3 miesięcy temu

    Bardzo dobry start, brakowało tego 😂😂

  • HetmanRobak
    HetmanRobak 4 miesięcy temu

    wreszcie stary kontent

  • FILIPpo095
    FILIPpo095 4 miesięcy temu +2

    W końcu! Unboxing dziękuje że do tego wracasz!!!!!

  • Mateusz Filipek
    Mateusz Filipek 3 miesięcy temu

    Czuje się znów młody, dziękuję za ten odcinek.

  • K.M
    K.M 4 miesięcy temu +1

    Ten początek był bardzo emocjonujące

  • ϟDalida aka Zae_v
    ϟDalida aka Zae_v 4 miesięcy temu +1

    Omggg zabieram się za oglądanie 👀❤️

  • Magisterek
    Magisterek 4 miesięcy temu +1

    Wielki powrót

  • Angry Realist
    Angry Realist 3 miesięcy temu +2

    Ten uczuć kiedy masz już rodzinę i kredyt do spłacenia a widzisz list, który pisałeś za dzieciaka 😆

  • _Podsiadly_
    _Podsiadly_ 4 miesięcy temu

    Super!!!Bardzo mi tego brakowało😁

  • Empress Rose
    Empress Rose 17 dni temu

    Omg wróciłeś 😭😊 brakowało mi twojego unboxingu

  • Wojciech Kubała
    Wojciech Kubała 4 miesięcy temu

    Super film powrót do starych czasów a montaż najlepszy

  • DoXfan DXf
    DoXfan DXf 4 miesięcy temu

    taak to jest to na co czekaliśmy, czekam na więcej

  • Piotr O
    Piotr O 4 miesięcy temu +1

    Oby więcej starego unboxa w tej formie,trzymam kciuki za kota i ciebie również

  • Paveu
    Paveu 4 miesięcy temu

    Zajebiste, tego mi brakowało

  • MiLoSz
    MiLoSz 3 miesięcy temu

    Ja to widziałem jak unbox prawie się uśmiał w 1.20 minucie XD

  • JB Januszek
    JB Januszek 4 miesięcy temu

    Szczerze, zajebisty film, kozak montaż. Czekam na kolejne filmy

  • Siwy Dy
    Siwy Dy 3 miesięcy temu

    Wracają wspomnienie starego pięknego unboxala

  • Atez
    Atez 4 miesięcy temu

    Realcast mimo iż był sztos serią (na pewno na początku) to unboxing paczek jest czymś czego potrzebujemy ✋
    Zajebisty film, 8/10.

  • Reed Reedy
    Reed Reedy 4 miesięcy temu

    Według mnie lepsze były by duże paczki z różnościami niż same listy albo pół na pół 🙂

  • javier błaszczyk ッ
    javier błaszczyk ッ 4 miesięcy temu +1

    Na szczęście wróciłeś :D
    (Jak stary z mlekiem xDD)
    Z starym ale nieco odświeżonym stylem :DD

  • Adam i Julia Jaguścik
    Adam i Julia Jaguścik 3 miesięcy temu

    W KOŃCU!!!! CZEKAŁAM NA TO CAŁE ŻYCIE ♥️♥️♥️♥️♥️

  • Ubaj Official
    Ubaj Official 4 miesięcy temu +1

    w końcu się doczekałem,warto było :D.

  • KPestka
    KPestka 3 miesięcy temu

    Dawaj więcej tego typu odcinków postaraj się też wrócić w miarę możliwości do dawnych unboxingów proszę ;))

  • Sylwia Lewandowska
    Sylwia Lewandowska 4 miesięcy temu

    Dobry powrót!!! 🤩